Банк Альянс Збільшує Кредитування Українського АПК

Стратегія «Банку Альянс» у фінансуванні аграрного сектора – планомірне збільшення кредитного портфеля за рахунок середніх і малих підприємств.

«З огляду на тенденцію ринку, ми бачимо, що на перше місце в конкуренції виходять такі параметри, як швидкість прийняття рішення та прозорість такого рішення, в тому числі і щодо застав і пакету документів, який позичальник надає для експертизи. Банк бере на себе ризики і кредитує до 70% сільськогосподарського циклу клієнта-партнера », – пояснила Юлія Фролова.

При цьому, як наголосила Голова Правління «Банку Альянс», в банку звертають увагу не тільки на те, яка врожайність культур в господарстві, які використовуються технології і техніка, а й в якому регіоні працює підприємство, які у нього складські потужності. Враховується також менеджмент компанії: підходи до сівозміні, ринкова стратегія, як реалізують отриманий врожай, з якими контрагентами працюють, чи готове господарство до інновацій.

«Ми постійно вдосконалюємо не тільки знання, а й технології обробки та аналізу інформації, отриманої від клієнта і ринку в цілому. Зокрема, розробили свою форму кредитного резюме, впроваджуємо роботу з CRM, аналізуємо дані по ринку і регіонах з доступних і відкритих джерел. І, звичайно, постійно спілкуємося з клієнтами і отримуємо інформацію «з перших рук». 2020 р показав, що треба бути готовими до всього і проявляти гнучкість як у прийнятті рішень, так і в самому підході до аналізу », – зазначила Юлія Фролова.

Вона підкреслила, що банк розглядає заявки підприємств, які в бізнесі від 2 років, з позитивною кредитною історією і площею оброблюваних земель від 200 га.

«Середній чек за заявкою в нашому портфелі близько 5 млн грн, середня площа оброблюваних земель посилання – 1 300 га. Основний вид діяльності – вирощування зернових і олійних культур. У «Банку Альянс» є і реалізовані проекти в овочівництві, екоземледеліі », – розповіла Юлія Фролова.

Голова Правління «Банку Альянс» також вказала, що Банк підписав кілька партнерських програм. Всі вони спрямовані на забезпечення аграріїв необхідними фінансовими ресурсами на придбання мінеральних добрив, рідких добрив, безводного аміаку, а також реалізацію комплексного підходу до вирощування сої, кукурудзи та соняшнику.

«Для наших агрокліентов вигода полягає в можливості отримання необхідних продуктів у встановлені терміни, за ринковою ціною і за зниженою процентною ставкою. Особливо важливо, що в сезон, коли відчувається активний попит на добрива і ймовірність збою поставок зростає, партнери виконують взяті на себе зобов’язання перед клієнтами нашого банку – учасниками партнерської програми – на чітко визначених договором умовах », – резюмувала Юлія Фролова.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Догори